Για να υπάρξει η δυνατότητα ολικής ακύρωσης της παραγγελίας πακέτου φωτοβολταϊκού συστήματος θα πρέπει ο πελάτης να έχει αποστείλει email με το αίτημα ακύρωσης και επιστροφής προκαταβολής στη διεύθυνση info@texnimon.gr.
Αυτό θα πρέπει να γίνει πριν την εξόφληση και αποστολή των προϊόντων για την οποία ο πελάτης θα έχει λάβει γνώση ετοιμότητας αποστολής με e-mail. Μετά την επιβεβαίωση της παραλαβής του e-mail της εταιρείας μας και την εξόφληση του υπόλοιπου ποσού δεν δύνανται να γίνουν ακυρώσεις και επιστροφές προκαταβολής διότι θα υπάρχουν υλικά που θα ετοιμαστούν αποκλειστικά για το έργο του.
Για να υπάρξει η δυνατότητα μερικής ακύρωσης-τροποποίησης της παραγγελίας πακέτου φωτοβολταϊκών συστημάτων θα πρέπει ο πελάτης να έχει αποστείλει email με το αίτημα μερικής ακύρωσης στη διεύθυνση info@texnimon.gr και να έχει έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο της επιχείρησης ΤΕΧΝΗΜΩΝ στο τηλέφωνο 2321 0 39191 πριν την επιβεβαίωση αποστολής της παραγγελίας από την επιχείρηση μας.
Σε κάθε περίπτωση δεν δύναται να υπάρξει ακύρωση σε υποπροϊόντα του πακέτου φωτοβολταϊκών που έχουν ήδη κοπεί / κατασκευαστεί σύμφωνα με την παραγγελία του πελάτη, όπως καλώδια, ψαλίδια στήριξης, πίνακες, μετρητές κλπ.
Η προκαταβολή που θα λογίζεται έναντι της νέας παραγγελίας θα είναι η αρχική, εξαιρουμένου του κόστους του εξειδικευμένου και ιδιαιτέρως προετοιμασμένου εξοπλισμού που ακυρώνεται. Στην υπολειπόμενη προκαταβολή θα διαμορφώνει το νέο ποσό προκαταβολής που θα προκύπτει για την νέα παραγγελία, και αν υπάρχει υπόλοιπο απαιτητής προκαταβολής, αυτή θα καταβάλλεται από τον πελάτη. Διαφορετικά θα επιστρέφεται η διαφορά σε αυτόν. Η παραγγελία στην συνέχεια θα εξελίσσεται κανονικά.
Για να υπάρξει η δυνατότητα αλλαγής μέρους ή του συνόλου του πακέτου φωτοβολταϊκού συστήματος που ήδη παρέλαβε και εξόφλησε ο πελάτης, θα πρέπει αυτός να έχει επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη μέρα με με email στη διεύθυνση info@texnimon.gr και στο τηλέφωνο 2321 0 39191 αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους αιτείται την αλλαγή. Για να εγκριθεί η αλλαγή θα πρέπει να έχουν εντοπιστεί φθορές προϊόντων κατά τη μεταφορά (ο έλεγχος φθορών λόγω μεταφοράς θα πρέπει να γίνει ενώπιον του μεταφορέα, την ώρα της παραλαβής) ή να συντρέχουν σημαντικοί λόγοι όπως εντοπισμός ελαττωματικού ή κατεστραμμένου προϊόντος όπως επίσης και αποστολή εσφαλμένων ή μη συμβατών προϊόντων. Σε αυτές τις περιπτώσεις, όπου είναι αναγκαίο, θα ενεργοποιούνται οι όροι των εγγυήσεων του εξοπλισμού όπως ισχύουν.
Για να υπάρξει η δυνατότητα επιστροφής μέρους ή του συνόλου του πακέτου φωτοβολταϊκού συστήματος θα πρέπει ο πελάτης να έχει επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη μέρα με email στη διεύθυνση info@texnimon.gr ή στο τηλέφωνο 2321039191 αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους αιτείται την επιστροφή. Οι λόγοι θα πρέπει να είναι σοβαροί και τεκμηριωμένοι.
Για να εγκριθεί η επιστροφή θα πρέπει ενδεικτικά να έχουν εντοπιστεί εκτεταμένες φθορές προϊόντων λόγω ατυχήματος κατά τη μεταφορά, να συντρέχουν σημαντικοί λόγοι όπως εντοπισμός ελαττωματικών ή κατεστραμμένων προϊόντων, όπως επίσης και αποστολή εσφαλμένων ή μη συμβατών ή επιπλέον των αναγκαίων προϊόντων. Θα πρέπει προηγουμένως να έχουν εξαντληθεί οι δυνατότητες της πολιτικής αλλαγών.
Σε κάθε περίπτωση, πριν την προετοιμασία για αποστολή της παραγγελίας θα έχει ολοκληρωθεί η αποστολή του καταλόγου των υλικών στον πελάτη και η οριστική επιβεβαίωσή του. Μόνο τότε, και εφ΄ όσον η παραγγελία έχει εξοφληθεί, αυτή θα φορτώνεται για να παραδοθεί.